Google Ads oglašavanje
Ukoliko želite dosegnuti publiku koja je zaista zainteresovana za ono što im nudite, Google Ads je ključna platforma koja će vam omogućiti vidljivost i performanse u online svijetu. Ostvarite svoje ciljeve uz pomoć tekstualnih (Google Search oglasi), vizuelnih (Google Display, Google Video-YouTube) ili oglasa s kombinacijom više elemenata (Performance Max, Demand Gen). Za dodatne mogućnosti tu su Shoping oglasi kao i App Install oglasi. Naše usluge podrazumijevaju kreiranje, monitoring, upravljanje i optimizaciju oglasa kao i kompletnog digitalnog eko sistema (postavljanje i uvezivanje marketinških i analitičkih alata) kako bismo vam pomogli da ostvarite što bolje poslovne rezultate.
Brzo i lako do prve pozicije na Googleu!
Naši projekti
1. Pad cijene po akviziciji (Cost/conv.) kroz strategiju Google oglašavanja
Jedan od naših projekata je bio Google oglašavanje nove društvene mreže i sajta za zapošljavanje za pomorce. Prvi cilj je bio povećanje brand awarenessa, a zatim su partneri željeli da maksimiziraju broj prijava novih korisnika na mreži. Nakon perioda istraživanja tržišta, kreirali smo strategiju koja je rezultirala višestrukim povećanjem broja novih korisnika na sajtu, te značajnim smanjenjem prosječne cijene koštanja po akviziciji novog korisnika. Preciznije, uspjeli smo sniziti prosječnu cijenu po akviziciji sa cca. 15€ na čak 2€, bez opadanja u nivou kvaliteta akviziranih korisnika.
2. Povećanje konverzija i cost/conv drop u brand search kampanji
Od početka marta do 24.04. Za online shop retail biznisa imali smo aktivnu brand kampanju sa bidding strategy Manual CPC. Analizom postignutih rezultata promijenili smo bidding strategy na Maximize conversions te postavili početni tCPA (targetirana cijena po akviziciji) na 10 EUR. Kasnije smo istu promijenii na 12 EUR, te potom smanjili na 2 EUR sa ciljem testiranja koja strategija će donijeti najbolji performans u skladu sa planiranim budžetom.
Nakon 24.04., vidljivo je povećanje broja purchase konverzija te dodatni rast kad je 13.05. tCPA smanjen na 2 EUR što je više odgovaralo optimizaciji zbog nižeg dnevnog budžeta.
U toku marta metrika koju smo ovdje pratili, cost/conv, je iznosila 12.28 EUR, potom u aprilu 6.73 EUR, te u maju 1.69 EUR. Budžet za ovu kampanju je bio isti za sva tri mjeseca, a kroz promjenu bidding strategije i prilagodbe tCPA zahvaljujući redovnoj optimizaciji uspjeli smo znatno spustiti cijenu po konverziji i povećati broj konverzija (online kupovina).
3. Snižavanje cijene klika i povećanje broja konverzija uz Google Ads strategiju
Nakon SEO i tehničkog unapređenja web stranice jednog od naših partnera, te isključivanja brand name kampanje, na Google Search Ads kampanji bio je primijetan pad broja prikazivanja i konverzija te povećanje cijene klika i konverzije.
Promjenom bidding strategije te uključivanjem dodatnih kanala komunikacije (push kanali – Google Display Ads) uspjeli smo sniziti cijenu klika, te ponovo uspostaviti veći broj konverzija i ustabiliti cijenu klika.
4. Povećanje posjeta web stranici
Nakon unaprjeđenja strategije oglašavanja, primjetan je skok u broju posjeta web stranici za prodaju apartmana u novom stambenom prostoru. Značajniji porast posjeta vidljiv je i kada su dodatni kanali oglašavanja uključeni u promociju (konkretno, PR članci na najposjećenijim portalima).
U periodima kada oglasi nisu aktivni, nema posjeta web stranici, kao ni upita za apartmane.
5. Targetiranje uske niše kroz Search oglase
Poseban izazov u ovom projektu bio je fokusiranje na proizvod koji se bavi specifičnom problematikom, ciljajući isključivo žene. Ovo je zahtijevalo pažljivo planiranje i postavku Google kampanje kako bi se postigla optimalna učinkovitost i relevantnost.
Nakon prvog mjeseca Google plaćenog oglašavanja smo uočili da za kampanju najbitnija ključna riječ ima visoku cijenu klika i konverzije te nizak postotak pokrivenosti pretraga. Stoga smo se odlučili fokusirati se isključivo na tu ključnu riječ, kako bismo se izdvojili među konkurencijom i povećali Search Impression Share.
U kratkom periodu smo uspjeli smanjiti prosječnu cijenu klika i prosječnu cijenu konverzije sa očekivanjem bolje pozicije na tržištu i povećanje vidljivosti proizvoda među relevantnim korisnicima. Optimizacija kampanje prema ovoj ključnoj riječi omogućila je bolje korištenje Iinvestiranog budžeta i poboljšanje ukupne učinkovitosti oglašavanja.
6. Edukacija publike kroz strategiju sinergije Google Search oglašavanja i PR kampanje
Jedan od izazova sa kojim smo se susreli bio je kako pozicionirati partnera na temu njegove uže specijalnosti na tržištu na kojem postoji značajan broj konkurenata koji nude iste ili slične usluge.
Zanimljivost je da uslugu koju naš partner nudi mnogo ljudi na našem podneblju čak pogrešno piše i izgovara. Došli smo na ideju gdje ćemo, u saradnji sa eksternim stručnim saradnikom, specijalistom iz ove oblasti, napisati stručne članke koji će publici biti prezentovani na razumljivom jeziku na web portalima.
Najbitniji segment i fokus naše aktivnosti bio je na dobro kreiranoj strukturi Google Ads oglašavanja (Google Search network tekstualni oglasi). U periodima objava članaka na portalima dodatno je uloženo u Google Ads oglašavanje kako bismo odgovorili upitima svih onih koji dodatno pretražuju relevantne pojmove.
U razdoblju od 4 mjeseca postigli smo povećanje broja pravilno napisanih pretraga na pojam usluge za cca 40%. U tom razdoblju smo ostvarili porast u broju željenih akcija svih relevantnih pojmova za čak 1.100%. Prosječno vrijeme koje su posjetioci proveli na web stranici je bilo duže za oko 85%. Smanjili smo i procenat odlazaka sa web stranice za oko 30%. Uz sve poduzete akcije, došli smo do zaključka da smo postigli odlične rezultate koje su našeg partnera, u odnosu na period prije početka realizacije aktivnosti i implementacije predložene strategije, visoko pozicionirali i izdvojili od konkurencije.