Jeste li ikada primijetili da vam se nakon surfanja web stranicama i pregleda ponuđenih proizvoda, na vašim društvenim mrežama i drugim web stranicama koje posjećujete prikazuju oglasi za tu istu web stranicu i njene proizvode?
Ovo nije slučajnost, već Google Ads Global Site Tag oznaka (dio koda) implementirana u kod web stranice koju ste posjetili, koja vas je označila kao njenog posjetioca i dodala na spisak posjetioca.
Taj se spisak koristi za kreiranje remarketing kampanja u Google Ads-u i personalizaciju oglasa prema aktivnostima koje ste izvršili na web stranici. Moguće je pratiti različite aktivnosti (definirane kao događaj na web stranici) – npr. koliko dugo ste ostali na web stranici, koje stranice ste sve posjetili ili ste dodali nešto u korpu za kupovinu. Kada izvršite svaki od ovih događaja, budete dodani na jedinstveni spisak publike koji se može koristiti za različite remarketing strategije.
Google Ads remarketing oblik je Google oglašavanja koji se koristi za ciljanje osoba koje su već posjetile vašu web stranicu i prikazivanje njima prilagođenih oglasa. Remarketing se često koristi u online oglašavanju za privlačenje kupaca konkurenata, ostvarivanje više konverzija (npr. prodaja) i povećanje svjesnosti o postojanju brenda (engl. Brand awareness).
Postoji nekoliko remarketing strategija koje se često koriste
u Google Ads oglašavanju:
- Podsjećanje osobe na njenu napuštenu korpu na vašoj web stranici - osobe koje su posjetile vašu web stranicu, pronašle nešto što im se sviđa i kliknule dugme "Dodaj u korpu", ali su napustile vašu web stranicu prije nego što su završile kupovinu, vaša su najjača skupina potencijalnih kupaca. Te osobe već znaju svoje potrebe, upoznate su s vašim brendom i već im se sviđa nešto što nudite, što znači da su samo na korak od kupovine. Bilo da pokušavaju odlučiti treba li im vaš proizvod, traže moguće alternative ili trenutno imaju nešto važnije na umu, vaše podsjećanje na napuštenu korpu pomoću personaliziranih oglasa može im pomoći da shvate da je vaš proizvod ono što im stvarno treba i konačno izvrše kupovinu.
- Posebna ponuda za one koji su već posjetili vašu web stranicu - oni koji su već posjetili vašu web stranicu svjesni su vašeg brenda, ali još uvijek nisu uvjereni da bi trebali kupiti nešto od vas. Specijalna ponuda ili niža cijena mogu za njih biti prekretnica u donošenju te odluke (i pozitivan ishod za vas).
- Targetiranje onih koji su ranije već nešto kupili na vašoj web stranici - brendovi koji teže dugoročnom uspjehu trebaju lojalne kupce koji se periodično vraćaju i ponovo vrše kupovinu. Kreiranje remarketing kampanje koja cilja vaše first-time kupce može ih pretvoriti u redovne. Vaši personalizirani oglasi mogu se koristiti da ih motivišete da ponovno kupe vaš proizvod, da kupe proizvode povezane s proizvodom koji su već kupili ili da se pridruže vašem loyalty programu i iskoriste specijalne pogodnosti.
- Ciljanje na publiku sličnu publici koja je već posjetila vašu web stranicu - svoj spisak posjetioca možete iskoristiti da dođete do ljudi koji imaju slične interese i ponašanja poput vaših posjetioca, ali još nisu posjetili vašu web stranicu. Korištenje ove strategije može imati dobar utjecaj na vaše konverzije budući da ciljate osobe za koje je vjerovatnije da će biti zainteresirane za ono što nudite.
Postoji još mnogo remarketing strategija za maksimiziranje koristi podataka o posjetiocima i ako se dobro koriste mogu imati velik utjecaj na vašu prodaju, broj lojalnih kupaca i druge ciljeve koje biste mogli imati.
U našoj agenciji za digitalni marketing često koristimo različite remarketing strategije u okviru Google Ads oglašavanja i svjedoci smo sjajnih rezultata koji dolaze iz toga.
Ako želite doći do posjetioca svoje web stranice, ali niste sigurni kako, kontaktirajte nas i pomoći ćemo vam da doprijete do svojih potencijalnih kupaca i ostvarite svoje poslovne ciljeve.