Eh, sad kad sam vam opisao kako to izgleda jedan dan u mom životu, red je došao da vam kažem koji aspekt digitalnog marketinga mi je jedan od najzanimljivijih. Bit ću direktan - to je “igra ključnih riječi”.
Šta su ključne riječi?
Ključne riječi su za uspješan digitalni marketing vrlo važne. Iako su vjerovatno najvažnije u aspektu Search kampanja, važnu ulogu igraju i kod drugih oblika digitalnog oglašavanja. Ukoliko niste prije čuli za ovaj pojam, ključne riječi su riječi ili fraze koje ukucate u pretraživač kada želite da pronađete nešto na internetu.
Na primjer, ukoliko želite da unaprijedite svoj biznis i budete prisutni u digitalnom svijetu, u svoj pretraživač ćete najvjerovatnije unijeti ključnu riječ (u ovom slučaju frazu) najbolja agencija za digitalni marketing.
Ukoliko bismo mi imali aktivnu Google Search kampanju, vjerovatno bismo nastojali da se naši tekstualni oglasi prikažu kao prvi rezultat kod ove pretrage. Ovdje dolazi zanimljivi dio - nadmetanje i nadmudrivanje za prve pozicije u rezultatima pretraga!
Kako do prve pozicije u rezultatima pretraga?
Google algoritam rangira sajtove na osnovu niza različitih faktora, te zbog toga nije tako lako organski doći među prve pozicije rezultata za povezane pretrage. Također, sajtovi mogu biti rangirati odlično na određene pretrage, dok se na drugim povezanim pretragama uopšte ne pojavljuju među prvim rezultatima.
Google Search kampanje pružaju mogućnost da brzo nadoknadite nedostatke svog websajta i da se prikazujete među prvim rezultatima na pretrage po ključnim riječima za koje smatrate da su najbitnije za vaš biznis.
S obzirom da ovo zvuči kao super opcija za poboljšanje poslovnih performansi, moguće je zaključiti da je konkurencija u ovom polju oglašavanja u dosta slučajeva velika i veoma aktivna.
Kako optimizovati Search kampanju?
Zadatak moje ekipe i mene je da ovdje napravimo detaljnu analizu ključnih riječi koje imaju potencijal za najbolje performanse u kampanjama te da kreiramo najoptimalniju strukturu kampanje i oglašavanja.
Da li će ključne riječi biti broad match ili je bolje ići sa exact match ili phrase ključnim riječima zavisi od mnogo faktora, pa ova odluka svakako nije jednostavna. Više o oblicima ključnih riječi i njihovim karakteristikama ću vam pričati u narednom blogu.
Ipak, sama analiza i dobra struktura nisu dovoljne. Veoma je važno pratiti aktivnosti konkurencije i iskoristiti prilike te minimizirati nedostatke kampanja. Ovaj dio optimizacije mi je posebno zanimljiv jer pruža mogućnost nadmetanja sa konkurencijom kroz različite strategije i oblike ključnih riječi, a trenutak kada vidim da je optimizacija kampanje dala pozitivne rezultate je definitivno šlag na torti.
Želite dublje ući u digitalni svijet?
Ukoliko i vi želite da vaš biznis igra važnu ulogu u digitalnom svijetu te vam je neophodna agencija za digitalni marketing, jednim klikom ovdje nas možete kontaktirati. Ako ste ipak ovdje jer vam je naslov bloga bio zanimljiv, thanks i stay tuned jer slijedi još zanimljivog sadržaja!