Jednostavno je najbolje, posebno za osobe neiskusne u dizajnu. Prvi instinkt bi bio popuniti prazan prostor što će najvjerovatnije rezultirati prenatrpanim dizajnom s više poruka nego što je potrebno u jednom oglasu. Odabir jednostavnog dizajna najsigurniji je pristup kreiranju uspješnih oglasa.
Korištenje fontova
Vjerovatno vam ne treba najveći i najupečatljiviji font da bi vaš oglas imao utjecaja. U slučaju naglaska na frazu ili slogan, možete izabrati najluđi font, ali se zadržite na jednom ludom fontu po dizajnu.
Općenito govoreći, jedan do dva fonta po dizajnu su više nego dovoljna da komunicirate sve što želite. Toliko toga možete učiniti sa samo jednim fontom različitih stilova i veličina jedne porodice fonta…
Apliciranje boje i korištenje praznog prostora
Dizajn može biti veseo i šaren, a da ne bude djetinjast ako nije namijenjen za djecu. Najbolje je izbjegavati korištenje previše boja u jednom dizajnu. Kombinacija boja igra glavnu ulogu u načinu na koji publika percipira oglas, te osjećaje koje oglas izaziva. Od kombinacije boja zavisi i, ono očigledno, kako oglas zapravo izgleda.
Usko povezano s izborom boje je nedostatak iste tj. nedostatak svega. Kao što je već rečeno, želja za popunjavanjem prostora je stvarna, a mi se kao oglašivači i dizajneri moramo boriti protiv toga. Potreban je prazan prostor na dizajnu. Prazan/bijeli/negativni prostor može biti bilo koje boje sve dok je boja neutralna za sam dizajn. Poziv na akciju ili slogan zasigurno će biti upečatljiviji na bijeloj ili neutralnoj podlozi nego na šarenoj.
Slika preuzeta od DDB
Kontrast između boja, veličine elemenata, pozitivnog i negativnog prostora je od velike važnosti. Kontrast nam pomaže razumjeti hijerarhiju elemenata koje vidimo na dizajnu i redoslijedu u kojem ih zapazimo.
Komunikacija na prvom mjestu!
Vjerovatno jedan od najboljih savjeta za dizajn je da budete čitljivi prvo! Poprilično je besmisleno komunicirati sve što se želi ako oglas to ne može podnijeti! Ako je, na primjer, format oglasa premalen, nekoliko riječi je sve što vam treba i sve što možete komunicirati. Nema ništa gore od rečenice koju niko ne može pročitati, a koja zauzima dragocjeni prostor koji se mogao kvalitetnije iskoristiti. Bolje je da ništa ne ispunjava prostor nego nečitljiva rečenica. Komunikacija nije uspjela ako je jedina osoba koja zna što je napisano osoba koja je to napisala.
Vodite računa o korištenju i apliciranju dizajna. Kreirajte dizajn koji je prilagodljiv različitim platformama i različitim veličinama i omjerima. Dosljedan dizajn oglasa na više platformi sigurno će izgledati skladno i imati svrhu, što, dugoročno gledano, može pomoći kod imidža brenda u očima potrošača.
Angažujte dizajnera! Svako s malo osjećaja za dizajn može napraviti nešto korisno i dobrog izgleda, ali za to je potrebno puno dragocjenog vremena i puno truda. Iako je istina da se uz malo osjećaja za dizajn i malo sreće može napraviti nešto dobro, niko neiskusan ne može svaki puta napraviti odličan oglas, to nije tako jednostavno kao što se čini. Ne riskirajte, ne gubite svoje dragocjeno vrijeme – zaposlite dizajnera za dizajnerski posao.
Pročitajte više o tome zašto je grafički dizajn veoma bitan dio svake marketinške kampanje!