For five

Kako procijeniti vremenski okvir za kreiranje i dostavljanje vizuala?

Kako procijeniti vremenski okvir za kreiranje i dostavljanje vizuala.
Reading Time: 2 minutes

Kao grafički dizajner, jedno od prvih pitanja i zadataka koje dobijem kada počnem raditi na nečemu novom je "koliko sati treba da se to uradi?" ili, procjena vremenskog okvira što je škakljivo pitanje i zadatak koji nije lahko obaviti.

Moja sugestija bi bila usporedba trenutnog dizajnerskog zadatka s prijašnjim sličnim poslovima. U slučaju da je posao potpuno nov, nešto što nikada prije niste imali priliku raditi, vjerovatno će vam trebati više vremena nego za većinu stvari koje radite redovno i na dnevnoj bazi.

Komplikovani dio kod procjene vremena potrebnog za dovršetak posla jeste činjenica da inspiracija i kreativnost razmišljanja nisu jednako kvalitetni svaki puta kada sjedimo i obavljamo posao. Brainstorming i kreativno razmišljanje općenito nisu nešto čemu možemo postaviti vremenski okvir. Ako, dok obavljate zadatak procjene vremena, imate ideje u glavi ili jasno zadane upute o tome kakav vizual treba da bude, lakše je procijeniti vrijeme potrebno za izradu i samim time brainstorming na neki način možete prekrižiti s liste zadataka.

Bitno je ostaviti prostora za greške, revizije i mogućnosti da se predomislite o nekim bitnim stvarima vezano za posao koji radite.

Moja formula za procjenu okvirnog vremena je sljedeća: ako je za nešto potrebno otprilike 2 sata da se završi, dodajte isto toliko vremena kao prostor za pogreške i revizije. Sada smo na 4 sata posla za ilustraciju za koju nam treba 2 sata. Ako ova navedena ilustracija treba biti napravljena ilustrativnim stilom koji vam je poznat, ne previše različit od nečega s čim imate iskustva, dodajte još dva sata! Ako nije jasno naznačeno ili nemate ideje na koji način uraditi posao, dodajte još dva sata. Na kraju, za posao koji bi trebao trajati 2 sata, procijenili smo 8 sati. Vjerujem da je ovo sjajan način da svoj posao uvijek obavite unutar vremenskog okvira koji ste procijenili. Moj savjet je sljedeći: udvostručite početnu procjenu sa svakom preprekom s kojom se možete suočiti, bilo da je u pitanju nepoznavanje stila dizajna, nedostatak jasnih uputa ili nedostatak iskustva.

Druga je stvar trebate li dati procjenu ako je zadatak nepotpun ili kompliciran za razumijeti. Bilo bi najbolje da svaki pa i najsitniji detalj posla bude razložen i savršeno jasan prije davanja procjene vremena i daljnjeg rada na razvoju koncepta.

Vjerujem da je procjena vremena nešto u čemu vremenom postajete sve bolji i bolji.

Imajte na umu da je praćenje vremena dok obavljate poslove važno jer pomaže u budućim procjenama vremena. Iako kao dizajner prodajete vještinu, važno je uvijek imati na umu da također prodajete i svoje vrijeme uloženo u kreiranje vizuala i učenja vještina potrebnih za obavljanje spomenutog posla!

Ne zaboravite na nas jer neprestano radimo na pisanju novih zanimljivih blog tekstova. A ako ste dizajner zainteresovan za rad u marketinškoj agenciji, pratite moje blogove jer nastavljam da pišem o nišnim temama sa kojim se surećem kao dizajner koji radi s marketerima.

Slični članci