U današnjem konkurentnom digitalnom okruženju, kompanije teže ostvariti značajan utjecaj putem svojih oglasa. Kao Google Partner i jedna od vodećih agencija za digitalni marketing i performanse na lokalnom tržištu, razumijemo važnost mjerenja i analize utjecaja oglasa na posjećenost web stranica i poslovne ciljeve. Iako je optimizacija performansi naša specijalnost, također prepoznajemo jedinstvene izazove koji nastaju prilikom balansiranja strategija usmjerenih na performanse s potrebom za podizanje svjesnosti o brendu (prepoznatljivost brenda).
U ovom članku ćemo istražiti temu vidljivosti display oglasa, analizirajući njene prednosti i nedostatke (npr. Google Display oglasi, Facebook oglasi, Instagram oglasi, LinkedIn oglasi, etc). Iako se vidljivost često smatra ključnim faktorom u kampanjama digitalnog marketinga, kao agencija koja teži postizanju mjerljivijih ciljeva, želimo vas podstaknuti na razmišljanje da to nije jedini mjerni pokazatelj uspjeha. Pozivamo vas da istražite drugačiju perspektivu i razmislite o učinkovitosti marketinškog pristupa usmjerenog na mjerljive online ciljeve. Ukoliko ste već sada shvatili kuda vodi cijela priča, kontaktirajte agenciju za digitalni marketing kako bismo vas dalje upoznali sa svim mogućnostima digitalnog marketinga baziranog na performansama.
Svjesni smo činjenice da vam kao menadžeru, vlasniku biznisa ili članu uprave, može biti izazovno redovno pregledavati vlastite oglase.*
Kroz ovaj članak pokušat ćemo otkriti šta je još bitno sagledati kako biste poboljšali vidljivost display oglasa istovremeno maksimizirajući utjecaj vaših marketinških kampanja. Naš cilj ovdje je dati vam uvid i znanje, šta je potrebno da bi vaš brend bio vidljiv u digitalnom okruženju, ali sa povećanim prometom i konverzijama na web stranici.
Evo nekoliko ključnih tačaka:
- Vidljivost display oglasa se često mjeri putem metrika poput vidljivosti i impresija, ali te metrike ne odražavaju nužno stvarnu učinkovitost ili utjecaj oglasa.
- Softveri za blokiranje oglasa i ponašanje korisnika mogu značajno utjecati na stvarnu vidljivost i angažman s display oglasima, što čini tradicionalne metrike za vidljivost manje relevantnim.
- Umjesto da se fokusiramo samo na metrike vidljivosti, vrednije je pratiti metrike angažmana kao što su omjer klikova (CTR%), stope konverzija (Conv. rate) i povrat ulaganja u oglase (ROAS) kako bismo mjerili stvarnu učinkovitost display oglasa.
- Ciljanje prave publike relevantnim i uvjerljivim sadržajem oglasa može značajno poboljšati performanse display oglasa, bez obzira na njihovu vidljivost.
- Strategije optimizacije, kao što su dorada dizajna oglasa, njihovo pozicioniranje i ciljanje temeljeno na ponašanju i preferencijama korisnika, mogu poboljšati angažman korisnika i postići željene rezultate.
- Važno je uskladiti kampanje display oglasa s opštim marketinškim i biznis ciljevima, osiguravajući da se mjerene metrike vežu za poslovni uspjeh, a ne da se isključivo fokusiraju na metrike vidljivosti.
- Čini se da faktori poput kreativne poruke oglasa, iskustva na web stranici na koju se korisnici preusmjeravaju i ciljanje publike igraju značajniju ulogu u uspjehu display kampanja od same vidljivosti.
- Iako vidljivost ostaje jedna od metrika za razmatranje, treba je sagledati kao dio šire slike. Metrike koje se odnose na angažman i konverzije su relevantniji pokazatelji uspjeha u oglašavanju putem display oglasa.
Dozvolite nam da vam pomognemo postići idealan balans između strategija performansi i awarenessa.
Jeste li spremni prevazići pojedinačne metrike, kao što je vidljivost, i sagledati metrike koje će pratiti vaše poslovne ciljeve?
Mi jesmo!
* U stvari, ako niste posjetili web stranicu vaše kompanije u posljednjih 15 ili više dana, postoji velika šansa da propuštate mnogobrojne oglase koje vaša kompanija objavljuje online. Razmislite o tome!