For five

Zašto vam je potrebno plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama?

Otkrivamo vam šta je plaćeno oglašavanje i zašto vam je potrebno FOR FIVE dma
Reading Time: 2 minutes

Broj korisnika društvenih mreža raste iz godine u godinu, a posljednji podaci pokazuju da 58,7% ukupne svjetske populacije ima profil na nekoj od društvenih mreža. Svakodnevno povećanje broja korisnika ide u prilog kompanijama, olakšavajući im pronalazak i put do ciljane skupine.

Društvene mreže sadrže različite alate i algoritme koji omogućavaju detaljnu analizu novca koji je uložen u oglašavanje, tačne karakteristike o kupcima, kao i o onima koji će to tek postati. U moru sličnih proizvoda i usluga koji se oglašavaju, ključnu ulogu u pronalasku pravog puta do kupca ima stvaranje kreativnog, jedinstvenog i efektnog oglasa koji će privući pažnju korisnika.

Facebook

Zašto vam je potrebno plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama FB FOR FIVE dma blog

U današnje vrijeme skoro svaka firma ima svoj Facebook profil putem kojeg objavljuje sadržaj o proizvodima i uslugama koje nudi, a za koji su korisnici zainteresovani. Broj aktivnih korisnika na svjetskom nivou se povećao za 24 miliona u periodu od januara 2022. do aprila 2022. godine. Kroz Facebook oglašavanje možete doseći do publike na temelju demografskih podataka, životnih događaja, lokacije, interesa i afiniteta.

Plasiranje oglasa na Facebooku, Messengeru i Instagramu se vrši putem Facebook Ads platforme gdje se video, slikovni ili carousel oglasi mogu promovisati na glavnoj stranici Facebooka, u Messenger inboxu, kroz promovisanje na Story objavama i sl.

Prednosti koje vam donosi plaćeno oglašavanje na Facebook platformi:

  • Predstavljate svoje proizvode i usluge široj publici te tako stičete nove korisnike,
  • Razvijate svijest kod korisnika o vašim proizvodima i uslugama,
  • Povećavate broj aktivnosti na vašim objavama kroz lajkove i dijeljenje objava,
  • Podstičete korisnike da vas kontaktiraju putem Facebook Messengera,
  • Povećavate broj posjeta i aktivnosti na vašoj web stranici.

Instagram

Zašto vam je potrebno plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama IG FOR FIVE dma blog

Statistički podaci govore da je Instagram na drugom mjestu najzastupljenijih društvenih mreža. Više od 500 miliona ljudi dnevno koristi Instagram što uz pravilno korištenje predstavlja idealan način za promovisanje proizvoda i usluga.

Kod korištenja Instagram aplikacije fokus je na interakciji i reakcijama na objavljeni sadržaj na profilu. U skladu sa iznosom uloženog budžeta, vaši oglasi se prikazuju publici koju targetirate na osnovu demografskih podataka, interesa i afiniteta.

Oko 80% Instagram korisnika donosi odluku o kupovini proizvoda ili usluge vođeni oglasom koji je popraćen promocijom odnosno plaćenim oglašavanjem na Instagram platformi. Uz aktivno objavljivanje sadržaja na vašem profilu i povezivanjem sa ciljanom publikom, plaćenim oglašavanjem možete doseći do publike koja nikada nije ni čula za vaš brend.

Youtube

Otkrivamo vam šta je plaćeno oglašavanje i zašto vam je potrebno youtube FOR FIVE dma

Youtube je platforma koja omogućava postavku, gledanje i dijeljenje video zapisa te time predstavlja odličan medij za promociju proizvoda i usluga putem video sadržaja. Radi se o video zapisima koji se prikazuju prije videa koje namjeravamo gledati.

Korisnici ove platforme su vrlo aktivni i ukupan broj dnevno aktivnih korisnika na ovoj aplikaciji iznosi više od 122 miliona. 84% proizvoda različitih brendova je kupljeno nakon što je korisnik pregledao video na Youtube platformi.

Kako bi se postigli željeni ciljevi, potrebno je odrediti ciljanu skupinu i uz zanimljiv sadržaj nastojati privući pažnju gledatelja te ga zainteresovati da pogleda video zapis do kraja. Oglašavanje na ovoj platformi vam pruža potpunu kontrolu nad kampanjama kroz optimiziranje i monitoring tokom perioda oglašavanja.

Linkedin

Otkrivamo vam šta je plaćeno oglašavanje i zašto vam je potrebno IN FOR FIVE dma

Sa više od 830 miliona korisnika širom svijeta, LinkedIn je kao društvena mreža fokusirana na povezivanje ljudi u poslovnom svijetu. Kako bi se vaši oglasi prikazali pravim korisnicima, mogućnosti targetiranja su široke. Korisnike je moguće targetirati po dobnoj skupini, spolu i jeziku, stepenu obrazovanja koje imaju, radnom iskustvu i vještinama koje posjeduju, kao i prema tome u kojim kompanijama su zaposleni. Upravo generisanje potencijalnih klijenata omogućava rast vašeg biznisa i izgradnju svijesti o vašem brendu.

Ukoliko ste zainteresovani za plaćeno oglašavanje na jednoj od navedenih društvenih mreža, slobodno nas kontaktirajte. Stojimo vam na raspolaganju za kreiranje i razvoj vašeg biznisa!