
Display Ads specifikacija i preporuke
Preporučujemo da se bez primarnih formata digital display kampanja ni ne pokreće. Pod primarnim formatima display oglasa (eng. banner) smatramo oglase sljedećih dimenzija:
- 300x250px
- 320x100px
- 300x600px
- 336x280px
- 970x250px
- 728x90px
Ukoliko nemate mogućnost kreiranja posebno dizajniranih display oglasa preporučujemo korištenje RESPONSIVE oglasa. (Slike dole)


Responsive oglase preporučujemo koristiti i kao prateće oglase uz posebno kreirane dizajnerske oglase.
Specifikacija za kreiranje responsive oglasa:
Creative: Fotke (jpg ili png) u formatima 1200x628px i 1000x1000px.
Tekstovi uz responsive oglas:
- Naslov (eng. headline) ne duži od 25 karaktera i do 5 headlines,
- Dugi naslov (eng. long headline) do 90 karaktera (samo jedan) i
- Opis (eng. description) do 90 karaktera i do 5 opisa.
Preporučujemo i korištenje ostalih formata posebno kreiranih dizajnerskih oglasa:
- 120x600px
- 160x600px
- 200x200px
- 250x250px
- 300x50px
- 300x200px
- 320x50px
- 468x60px
- 970x90px
Detaljne specifikacije možete pronaći na narednim linkovima:
Bitne napomene
Kod Google Ads platforme je bitno obratiti pažnju da oglasi (statični ili animirani) ne smiju biti teži od 150kb.
U slučaju da se radi o animiranim oglasima, isti ne smije imati animaciju dužu od 30sec. u totalu (sa ili bez loopa).
U slučaju Google Ads platforme animirani oglasi ne smiju sadržavati clickTag u svom kodu.
Kod Display & Video 360 ili Campaign Managera je moguće koristiti oglase težine i preko 150kb – statične ili animirane. Preporučujemo do 500kb.
Animirani oglasi nemaju ograničenje kod trajanja animacije i ista može biti beskonačno.
Animirani oglasi korišteni na ovim platformama u svom kodu moraju sadržati integrisani clickTag do URL landing pagea.