social media, facebook, ads

U korak sa vremenom (marketing u doba koronavirusa)

social media, facebook, ads

Image by Gerd Altmann from Pixabay

Idete li u korak s vremenom?

Globalni utjecaj pandemije virusa Sars-Cov-2 se osjeća i kod nas. Većina ljudi izbjegava velika okupljanja, trgovine su zatvorene, potrošači su kod kuće.

Iako vam se možda čini da je svijet neprimjetno stao, utišao se – to ipak nije tako. Zastanite, oslušnite sve dostupne kanale i djelujte – odmah. Mislite unaprijed.
Mislite na to kako ostati snažan u svijesti kupca, kako održati prisustvo, kako ostati u kontaktu sa svojim kupcima.

Ukoliko ostajete kod kuće ovih dana, iskoristite vrijeme kako biste unaprijedili svoja znanja. I svoj posao.
Tehnologija nam nikad nije bila dostupnija niti moćnija. Iskoristite moć digitalnih medija u svoju korist.
Danas su svi online. Pa tako ni vaš biznis ne mora biti izuzetak.

Prije svega, ostanite na sigurnom i budite uvijek informisani o najnovijim dešavanjima.
Iako ne preporučujemo da zanemarite tradicionalne kanale oglašavanja, sada je ipak vrijeme da date šansu digitalnim medijima. Što ste više prisutni, kupci će vas pamtiti i raspoznavati od drugih.
No, prije svega, razjasnite sa sobom ko su vam kupci. Ili osobe za koje želite da vas primijete. Šta ih zanima?

Nakon što definišete svoju ciljanu skupinu, napravite plan kako dosegnuti do nje.
I na koji način. Bilo da nudite online kupovinu i dostavu, ili svojim kupcima možete ponuditi online konsultacije, časove, treninge, webinare ili pak želite održati brand awareness, smislite kako uputiti jasnu i efektnu poruku. Iskoristite to što su svi online i gradite svoje prisustvo u digitalnim medijima.
Čak iako ste prije ove situacije bilježili znatno bolje rezultate, nije vrijeme da prestanete sa oglašavanjem.

Ukoliko niste sigurni šta donosi najviše efekta – jednostavno slušajte svoj proizvod.
Kome ste ga namijenili? Koji su im interesi?
Nemojte oklijevati i povedite se za najnovijim trendovima, koristite storyje na Instagramu, aplikacije poput Tik-Toka, kao i tradicionalne društvene mreže poput Facebooka i Twittera.

Pratite statističke podatke i analizirajte ih.
Pojačajte aktivnosti koje vam donose dobre rezultate. Smanjite one koje vam ne doprinose.

Jeste li znali da pažnju korisnika društvenih mreža na telefonima možete zadržati samo 1.7 sekundi? Zvuči pomalo frustrirajuće, zar ne?

Stoga nemojte biti dosadni – budite kreativni!

Eye-catchy vizuali sa jasnim pozivom na akciju će učiniti mnogo više od nekoliko desetina riječi.

Također, nemojte zaboraviti da je vaš web site vaša lična karta.
Optimiziran web site je pola posla. Ukoliko do sad niste, kontaktirajte stručnjaka iz ove branše i optimizirajte svoj web site. Dobro korisničko iskustvo je ono što želite, zar ne?

Budite u korak s vremenom i svaku aktivnost pomno planirajte.
Ažurirajte informacije ukoliko ste promijenili način poslovanja, radne sate ili nešto drugo.

Budite dostupni za svoje kupce i odvojite vrijeme da odgovorite na njihove upite. Možda vam može pomoći i lista Često postavljenih pitanja (FAQ) koju možete objaviti na svojim profilma na društvenim mrežama.

Od online aktivnosti i prisustva u digitalnim medijima, tako je važna i komunikacija s kupcima. Konvertovanje iz online svijeta u offine više ne mora biti tako teško dostižno. Dajte šansu društvenim mrežama i drugim digitalnim kanalima i uradite ono što je najbolje za vaše poslovanje u ovom trenutku.

bs_BA
bs_BA