social media, facebook, ads

Koliko digitalno (ne)prisustvo utječe na vaše poslovanje?

social media, facebook, ads

Image by Gerd Altmann from Pixabay

Da je važno biti prisutan u digitalnim medijima, to i ptice na grani znaju.

Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, WhatsApp, Pinterest, TikTok… Mnogima će se zavrtjeti u glavi samo od nabrajanja.

Digitalni mediji su u posljednjih nekoliko godina doživjeli pravi procvat. Među njih spadaju i društvene mreže. Društvene mreže se neprestano razvijaju, a i mi s njima. 

Toliko su promijenile način na koji komuniciramo, kupujemo, poslujemo, informišemo se. 

A pored svega toga, odličan su kanal za promociju biznisa i unapređenje poslovanja.

Benefiti prisustva na društvenim mrežama su brojni.

No, prije svega, krenimo ispočetka. Prije nego što uplovimo u bilo kakvo nepredvidljivo more digitalnih medija, osvrnimo se na svoj biznis. Šta je ono što želimo postići? 

Prvenstveno, potrebno je odrediti ciljeve i ciljanu skupinu. Određivanjem ciljane skupine možemo odrediti i platformu na kojoj se želimo predstaviti. Bilo da je u pitanju vođenje profila na društvenim mrežama ili plaćeno oglašavanje, pravom strategijom ćete doći do cilja.

No, čak i ako znate koja vam je ciljana skupina, problem je ako ne znate kako dosegnuti do nje. Istraživanja pokazuju da se tradicionalne kompanije teže odlučuju na oglašavanje putem digitalnih kanala jer ih ne razumiju u potpunosti. A neki jednostavno ne znaju odakle da počnu. I dok se vi odlučite da poduzmete konkretne korake, vaši konkurenti će biti mnogo ispred vas.

Nemojte dozvoliti da vam se to dogodi. Ukoliko niste sigurni odakle krenuti ili kako nastaviti sa već započetim aktivnostima, kontaktirajte nas za sve upite u vezi sa društvenim mrežama i(li) plaćenim oglašavanjem.

Ključ uspjeha u bilo kojoj vrsti oglašavanja je u istraživanju, dobrom planiranju, praćenju i optimizaciji.

Neka vam nedostatak vremena i znanja ne budu izgovor za propuštanje sjajnih mogućnosti koje nude digitalne platforme za oglašavanje. 

Povećajte promet na svoju stranicu

Uvijek kažemo kako je vaša web stranica – vaša lična karta. Ukoliko se na vašoj web stranici nalazi dovoljno informacija ili imate web shop, društvene mreže su odličan kanal za generisanje posjeta web stranici. Integrisanjem Facebook pixela i određenih metrika, lakše ćete upoznati svoje posjetioce i kupce. Dobro osmišljenim sadržajem lakše ćete dobiti Link Click na web stranicu. Dokažite kupcu da imate ono što upravo njemu treba. Pokažite mu da ćete riješiti njegov problem.

Dosegnite do ključnih kupaca

Business manager ima brojne prednosti. Odaberite cilj koji želite postići, targetirajte ciljanu skupinu na pravi način i pratite šta se dešava. Razlika u odnosu na prethodni period će biti uočljiva. Naša agencija vam može dati podršku i u ovom segmentu. Pored plaćenog oglašavanja, nudimo usluge dizajna, community managementa i consultinga.

Izgradite svoj vizuelni identitet

Budite prepoznatljivi. Istaknite se u masi. Sigurno ste već primijetili kako velike kompanije koriste određene vizuelne elemente kako bi bili prepoznatljivi. Ekskluzivnost nije prednost samo velikih. Uz dozu mašte i kreativnosti, i vi lako možete odskočiti od mase bezličnih, ni po čemu osobenih brendova. Budite dosljedni u tonu i načinu, kako vizuelne, tako i narativne komunikacije. Brand awareness je nešto što se gradi i na čemu se radi.

Održavajte kontakte i pronađite nove kupce

Bilo da prodajete usluge ili proizvode, komunikacija vam je bitna u svakom smislu. Redovno održavajte kontakte sa postojećim kupcima, organizujte aktivnosti samo za njih, odgovarajte im na upite i komentare. Lojalan kupac je kupac koji će se uvijek vraćati. I uvijek vas iznova preporučivati. Budite srdačni. Tako ćete privući i nove ljude. Pozitivna energija ih uvijek privuče. 

Pratite trendove

Čuli ste za TikTok? I da je masa poludjela za njim? Za Instagram, pretpostavljamo, jeste. Nemojte odmah reći: „To nije za mene. Nije mi potrebno“. Ukoliko vaša ciljana skupina koristi Instagram i TikTok, šta vi čekate? Odličan način da im se približite jeste da budete na istim talasnim dužinama. 

Čak i ako nemate jasnu viziju i strategiju, naš stručni tim vam može pomoći u kreiranju strategije. Pravi rezultati ne dolaze preko noći. Za njih je potrebno mnogo više truda i rada.

bs_BA
bs_BA