Instagram Reels kratki su video isječci trajanja maksimalno 60 sekundi koji se kombinuju sa viralnom muzikom ili trend zvukom koji ih čini privlačnim i zabavnim za gledanje.
Iako se u početku činilo da je ova opcija napravljena samo za mlađu populaciju i njihove šašave i smiješne plesove, u posljednje vrijeme svjedočimo pojavu ozbiljnih brendova koji promoviraju svoje proizvode koristeći ovu Instagram opciju.
Znači li to da bi se svaki brend trebao prikjučiti trendu i početi snimati šašavi video materijal na Instagramu? Rekli bismo i da i ne u isto vrijeme. Objasnit ćemo i zašto.
Ko bi trebao praviti Reels?
Budući da su materijali u video formatu postali značajno popularni na društvenim mrežama u posljednjih nekoliko godina, neizbježna je činjenica da bi svaki prisutni brend trebao praviti neki oblik video materijala i objavljivati na svojoj platformi za oglašavanje. S tim u vezi, naše mišljenje je da bi svako prisutan na Instagram platformi trebao koristiti Reels kao formu komunikacije, ali ti videi ne moraju biti šašavi i smiješni ukoliko to nije u skladu sa brendom.
Komunikacija na Reels-u može varirati i biti stilska, ozbiljna, kul, zabavna, edukativna i još mnogo toga, te odgovarati viziji i “osjećaju” koji brend želi da promoviše. Koristeći se popularnim zvukovima/pjesmama, videima/fotografijama i nekoliko tranzicija (po potrebi) možete napraviti Reel koji je u potpunoj sinergiji sa vašim brendom i ne narušava njegov dosadašnji integritet.
Da li je vrijedan vašeg vremena?
Jedno je sigurno - da biste napravili Reel morate odvojiti barem malo svog dragocijenog vremena. Potrebno vrijeme može varirati u zavisnosti od tipa Reel-a koji želite da napravite. Ukoliko planirate iskoristiti jedan ili nekoliko videa (ili fotografija) za Reel, jedina stvar koja vam je još potrebna je da pronađete zvuk odnosno pjesmu koja se slaže sa njim i možda ubaciti neki jednostavan tekst po potrebi. Ovo vam može oduzeti od, recimo, 10 minuta do 1h vašeg vremena.
S druge strane, ukoliko planirate da kreirate nešto kompleksnije - sa više videa i fotografija, nekoliko neobičnih tranzicija ili čak kratkim scenarijem (da, neki kreatori čak pišu čitav scenarij za ove kratke videe), budite spremni uložiti više svog vremena (više od sat vremena).
Šta ćete izabrati zavisi od vaše kreativnosti i sposobnosti, ali ono što je bitno jeste da trajanje i kompleksnost Reel-a ne utiče na njegov doseg i rast među Instagram populacijom. Ono čime ovaj format privlači pažnju su viralni zvukovi/pjesme, videi i fotografije koje plijene pažnju, te najvažnije - sadržaj koji je interesantan ljudima za gledanje i koji im drži pažnju. Bez obzira na temu, mora biti stavljen u kontekst koji će ljudi poželjeti gledati do kraja ili čak gledati nekoliko puta za redom.
Sada kada znate da za kreiranje Reel-a morate uložiti određeno vrijeme, glavno pitanje je: Da li vrijedi vremena? Mi smatramo da definitivno vrijedi. Reels je trend današnjice i uzimajući u obzir njegov dosadašnji uspjeh, u budućnosti može postajati samo veći i snažniji kanal komunikacije. Ljudi uživaju “skrolajući'' kroz Reels sadržaj i gledajući kratke videe, te je sada savršen trenutak da se priključite trendu i predstavite svoj brend iz nove i interesantne perspektive.
Možete učiniti svoj proizvod ili uslugu još privlačnijim svojim trenutnim pratiocima i dosegnuti nove pratioce, budući da Reels generiše veći organski doseg nego drugi Instagram formati. Veći organski doseg razlog je zašto ga koristi toliko mnogo influensera i brendova kao dio svoje komunikacije na Instagramu.
Šta predlažemo?
Ukoliko imate Instagram stranicu i tražite način da poboljšate svoj performans, Reels može biti vaše rješenje problema. Dobra stvar je da sa kreiranjem Reels-a možete početi odmah - uzmite svoj mobitel i krenite! Materijal stvoren u realnom okruženju (engl. “real-life material”) je ono što čini Reels drugačijim i interesantnim publici, što znači da vam za kreiranje istog nije potrebna nikakva posebna oprema i ne morate praviti profesionalne videe i fotografije. Samo morate biti dovoljno kreativni da držite pažnju publici tako što ćete svoj brend prikazati na privlačan način.
Pokušajte kombinovati Reels sa ostalim Instagram formatima za maksimalan efekat na promociju vašeg brenda odnosno proizvoda. Dosegnite još veći broj ljudi kombinirajući plaćeno oglašavanje za feed i story postove i organski doseg od Reels postova i povećajte svoje šanse za maksimiziranje svojih željenih konverzija i prodaje.