Prikupljanje, analiziranje i dijeljenje analitičkih podataka nikada nije bilo jednostavnije! U ovom blogu vam otkrivamo koje su mogućnosti izvještavanja putem ovog alata. Kreirajte izvještaje koji će oduševiti vaše kolege i klijente. Pa počnimo.
Google Data Studio je besplatan alat koji omogućava izradu interaktivnih i vizualiziranih izvještaja te na jednostavan način povezuje različite izvore podataka. Prikupljajući podatke sa drugih platformi, konsoliduje ih u jedan jednostavan i razumljiv izvještaj. Najpopularniji marketinški alati koje su omogućene za povezivanje i obradu podataka, uključujući i Google-ove vlastite alate, su:
- Google Analytics,
- Google Ads,
- Google Search Console,
- Google My Business,
- Google Sheets,
- YouTube Analytics,
- Bing Ads,
- Facebook Ads,
- MailChimp,
- HubSpot,
- Ahrefs,
- SEMrush,
- Shopify.
Google Data Studio vam omogućava dijeljenje podataka i izvještaja sa više osoba. Možete pozvati i druge korisnike da pregledaju ili uređuju izvještaje, u skladu sa nivoom pristupa koji ste postavili. Sve promjene koje se naprave od strane korisnika se automatski pohranjuju.
Veliki broj predložaka pruža mogućnost analize podataka kroz različite vrste grafikona, filtera kao i prilagodbe datumskog perioda. Izrada izvještaja je trenutno moguća na 37 svjetskih jezika i podržava formate brojeva, datuma i vremena na tim jezicima. U Google Data Studiu također možete obraditi 59 međunarodnih valuta.
Ukoliko trebate pomoć oko izrade izvještaja ili odabir pravih metrika za analizu performansi kampanja, klik na link!
Ukoliko trebate pomoć oko izrade izvještaja ili odabir pravih metrika za analizu performansi kampanja, klik na link!